RSS

Lassan beindul az elet ujra

02 Jan

Alig ereztem az iden az egy hetes teli szabadsagot.

Szilveszter jol telt, kimentunk az erdore, raktunk egy jo kis tabortuzet, melleje meg egy kisebb tuzecsket is, amin meg tudtuk a sutni a bepacolt disznonyakat es a bort is sikerult rajta felforralni. -16 fok volt, de a meleg bor meg palinka megtette a hatasat, nem faztunk, a hus is szuperre sikeredett. Ejfelkor pezsgobontas koccintgatas. Tegnap delig aludtam, megneztem a becsi ujevi koncertet, valamit ebedeltem aztan ujra szonyokaltam egyet.

Mara teljesen rendbejottem, jol vagyok, mar csak az idegesit, hogy holnap munkaba kell menni, szembe kell nezzek az idiota fonokel, hallgatnom kell a sznob titkarno szoveget. Biztos megint valami egzotikus helyen koszontotte az uj evet es elajulva meseli a kolleginaknak, hogy merre jart es mit evett.

 
Leave a comment

Posted by on January 2, 2011 in Lecso, Otthon

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
