RSS

Auto, katyuk, kovek es egyeb akadalyok

08 Jan

A tegnapi postban irtam, hogy vibral a kormany, ma miutan megmosattam az autot (tavaly augusztus ota nem voltam a mosoban) es az auto szep tiszta volt 5 percig, meglatogattam a gumiszervizt. Le is kaptak az elso ket kereket centirozni, akkor vettem eszre, hogy a bal kerek felnijenek belso fele deformalodott. Nosza meg is van a hiba. Erdekes, meg deformalodik a felnik kulso fele, jardaszegely vagy valami mas utes soran. De a belso fele? Elkezdtem gondolkodni, hol is tortenhetett, aztan eszembe jutott, hogy Karacsonykor az asszony nem tudott megkozolni egy jokora jegdarabot es eltalalta a bal kerekkel. Elokerult a potkerek a csomagtartobol, a gumikat kicsereltettem, a serult felnit kikalapaltak a fiuk es potkerek lett belole.

 
Leave a comment

Posted by on January 8, 2011 in Auto

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
