RSS

Ujra a nemetek

18 Jan

Ma megint lejatszottam egy meccset az egyik nemet kollegaval. Mar a kabat rajtam volt, mikor beallitott, hogy kellenenek annak a gepnek a rajzai amire ma jott meg a rendeles. Igen, sokan azt gondoljak, hogy egy 80-100 egyeni rajzbol allo gepet ossze lehet allitani par ora alatt. Hiaba magyaraztam, hogy a fonok masegyebre tett ra, felfujta az orrat, felhivta a nemet fonoket, hogy en nem akarok neki segiteni. A nemet meg engem hivott, elmagyaraztam hogy mirol van szo, nem tudom megertette-e vagy sem. Kivancsi vagyok, hogy holnap mi fog tortenni. En leszek az aki megissza a levet,  mar elore tudom, de nincs mas valasztasom. Mig nem kerul mas munkahely valahogy meg kell eljek ezekkel az idotakkal a egy szoban. Oda juttam mint a nyul a Hofi viccben. Ha van rajta sapka azert, ha meg nincs rajta sapka azert verik meg.

 
Leave a comment

Posted by on January 18, 2011 in Melo

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
