RSS

Mar megint a dhcpcd

28 Feb

Most mar tenyleg meguntam. Akarmit csinaltam neha inditaskor (altalaban ha hoszabb ideig volt kikapcsolva) a gep nem kapott IP cimet a routertol. Mivel a windows es az androidos telefon eseteben ez a dolog sohasem fordult elo arra jutottam, hogy csakis az Archlinux dhcpcd demonja lehet a hibas (remelem). Mar probaltam egyszer a dhclient-el valamit remekelni, aztan visszatertem a dhcpcd-re, parametereztem, csiszolgattam de megsem volt az igazi. Ma masodsorra nekifutottam a dhclient-nek.

Inditashoz az rc.local fajlba beirhattam volna, hogy dhclient & de en szebben akartam megoldani, igy egy inditoszkriptet megmodositottam es betettem az rc.d mappaba nwd_dhclient neven. Ertelemszeruen az rc.conf DAEMONS szekcioba felvettem az nwd_dhclient szkriptet is. Kivancsi vagyok az eredmenyre.

Fajlok:

/etc/dhclient.conf

/etc/rc.d/nwd_dhclient

 
Leave a comment

Posted by on February 28, 2011 in IT, Linux

 

Tags:

Leave a Reply

 
