RSS

DVD masolo programok

29 Mar

Ma egy olyan dologba utkoztem Windoz alatt, amit nem nagyon jott hogy elhiggyek. Megkert az egyik kollega, hogy masoljak le neki egy DVD-t. Mivel nem volt CD-DVDiro program a gepement kerestem egyet a neten. Igy talaltam meg a CDBurner XP nevu kis alkalmazast ami ingyenesnek vallotta magat. Mivel ket peldanyban kellett masolni gondoltam csinalok egy image fajlt az eredeti lemezrol, hogy menjen hamarabb a munka. Meg is kaptam, hogy hogyan par perc keresgeles utan, 10 perc alatt megvolt az image, nem ISO, hanem valami mas formatum, de sajnos hibara panaszkodva nem akarta visszairni a lemezre.

Mindegy, masodik probalkozasra feltettem egy Nero Lite nevo akarmit. Na itt jott a meglepi, semmit sem tudtam vele kezdeni. Nagy nehezen kitalaltam, hogyan kell imaget kesziteni, de hogy hogyan is kell visszairni arra meg nehezebben jottem ram es az egyik ures lemezt el is rontottam. Minduntalan a jol bevalt linuxos K3b jutott az eszembe es szidtam ahogy csak tudtam azt az idiotat aki ezt a Nero Lite interfeszt kitalalta.

Osszegezve kb egy oramba kerult mig rajottem, hogyan is kell lemezt irni Windows alatt.

 
Leave a comment

Posted by on March 29, 2011 in IT

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
