RSS

Melokereses

11 Apr

Aprilis elsejen, penteken, hogy a datum mennyit szamit azt nem tudom voltam egy ujabb allasinterjun, ami igeretesebbnek latszott mint az eddigiek. Kaptam is egy autoszektamla vazat 4 badoglemezbol aminek egy hegeszto sablont kellett tervezni. A hetvegen, amennyire az idombol kitelt, ossze is mesterkedtem egy sablonnak valo valamit, amit a megegyezes alapjan vasarnap este el is kuldtem, hogy hetfon ertekelje a jovendobeli munkaado. Sajnos az ez utan kovetkezo resz mar komolytalansagra vall, ugyanis meg valaszra sem meltattak azt amit csinaltam. Eleg szomoru mert egy egesz hetveget aldoztam ra.

Lehet fel kellett volna par nap utan oket hivjam, de nem tettem. Ugyanis ha megigertek, hogy felhivnak, meg akkor is ha nem vagyok a megfelelo szemely, akkor tegyek meg. En korrektul jartam el,  azt amit igertem megtettem. Nekik vajon miert olyan nehez?

Errol a cegrol van szo.

 
Leave a comment

Posted by on April 11, 2011 in Melo

 

Tags:

Leave a Reply

 
