RSS

Windows 7 – kicsit keson

12 Apr

Kb egy hete tertem at a munkaban Win 7-re, mivel a csodalatos Autodesk Inventor 2011-es verziojanak mar nem volt eleg az XP. Minduntalan min 4GB RAMot kovetelt es 64 bites rendszert. Hat nem dobtam el magam az uj interfesztol. Az egesz Aero vagy mi a neve kb 5 perc es kis guglizas utan ment a fenebe, minimalista desktopot csinaltam klasszikus kinezettel ket klikkbol. Sajnos a Start menut sikerult az MS-nek egeszen elganyolni, amit csak szpeci program segitsegevel lehet a szokasossa alakitani, ezt nem buheraltam, ugyanis mar van tapasztalatom olyan programokkal amik a registrybe es a rendszerbeallitasokba turkalnak. Egyelore az oreg ROWE plottert nem tudtam beuzemelni, sajnos nincs meghajtoprogram neki. Sebesseg szempontjabol joval lassabnak tunik mint az XP, meg ilyen minimalista desktoppal is. Meg rendeltem 2 GB memoriat a gepbe, remelem jobban fog mukodni.

Az egeszet osszefoglalva nekem nem jon be az uj Windows, semmi ujat nem latok benne. Orvendek, hogy legalabb otthonra van mas alternativa.

 
Leave a comment

Posted by on April 12, 2011 in IT

 

Tags:

Leave a Reply

 
