RSS

Ovon aluli utes

15 Apr

Tobb mint harom eve dolgozom a jelenlegi cegnel. Parszor mar mondtam, hogy el szeretnek menni mert nem vagyok megelegedve azzal, ahogy a ceget vezetik, vagyis nem fektetnek hangsulyt arra, hogy valami jobb legyen, normalis kollegak es korulmenyek kozott lehessen dolgozni. Elsokent voltam felveve a ceghez, a nagyfonok es a titkarno utan en vagyok a legregebbi alkalmazott. Utanam meg harom kollegat alkalmaztak a tervezes-fejlesztes csapatba, en voltam az aki betanitotta oket, en egyengettem az utjaikat. Sajnos ahogy egy kicsit megtanultak a szakmat tovabb is alltak. Ketto Nemetorszagban kapott uj munkahelyet, a harmadik pedig egy ujonnan nyilt gyarban muszakvezeto lett. Egy honapja jott ket ujabb kollega, tanulnak is rendesen mar kepesek kisebb feladatokat onalloan ellatni. Azonban ma jott a bombahir, az ovon aluli utes! Ujabb kollegat alkalmaztak es egybol fonoknek tettek meg. A vezetoseget nem is erdekelte latszolag, hogy en mar harom eve ott vagyok, ugyanzaert a penzert dolgozok, ot embert betanitottam akibol harom mar tovabballt jobb munkahelyet talava. Ma nagyon szarul ereztem magam mikor elolvastam a fonoktol kapott emailt, hogy Husvet utan fonok lesz az irodaban egy olyan ember akirol semmit sem tudok. Eddig azon az elven mukodott az irodai elet, hogy mindenki felelt a sajat dolgaert. Ha valaki valamit elrontott akkor kijavitotta, be volt szepen osztva minden, csapatban megtargyaltuk az uj munkat aztan mindenki ment a dolgara. Egyenloek voltunk, nem volt fonok igy mindenki jobban erezte magat es lelkiismeretesebben dolgozott. Most meg fog jonni egy akarki, akit bizonyara elkap a fonokseg szele es elkezd majd parancsolgatni meg kovetelozni. E meg a jobbik eset lenne, de ha egy “forwardert” alkalmaznak, aki azt sem tudja milyen vilagon el es csak atdobja a labdat az en udvaromba akkor bizony elegge siralmas lesz a helyzet. Mar regota eljott az ido a tavozasra, de sajnos sehol nem kapok a kornyeken mas munkahelyet. Nem tudom meghatarozni, hogy mennyi ideig kell meg szenvedjek.

Megyek, felteszek egy Moby Dick lemezt, hatha jobb kedvem lesz.

 
Leave a comment

Posted by on April 15, 2011 in Melo

 

Tags:

Leave a Reply

 
