RSS

Olajcsere

04 Jun

A garanciakonyv 30 ezeres csereintervallumokat ir elo. Ebben en sajnos nem hiszek, igy az intervallumot 15 ezerre allitottam be magamnak. Persze a koztes intervallumban semmi mast nem cserelek csak olajat. De hulye azert nem vagyok, hogy a szerelohoz vigyem a jarganyt, odahaza az udvaron vegzem el a muveletet. A leereszto csavart eleg nehezen engedtem meg, sajnos nincs akna amire fel tudnam allitani a autot. A kulcs le is csuszott egyszer a csavar fejerol es jol fejbekolintottam magam vele. Lett egy kisebb dudor is a homlokomon. Az egesz muvelet kb fel oraba telt (kicsavaras, negyed ora varakozas, hogy csopogjon ki rendesen a regi olaj, visszaszereles, feltoltes).
Az olaj, Halvoline 5W40 szintetikus, jobban szerettem volna Castrolt tenni de eredetileg ilyen volt benne igy ez maradt, 102 lejbe (24 euro) kerult, a munkadij semmibe. Ha szervizbe megyek legalabb a duplajat kertek volna el.

 
Leave a comment

Posted by on June 4, 2011 in Auto

 

Tags:

Leave a Reply

 
