RSS

Egy het szabadsag Felixfurdon

13 Jun

Az elmult heten egy felig-meddig szabadsagnak is nevezheto kirandulason voltam a parommal Felixfurdon. Vasarnap indultunk, nem tudom hogyan de a 460 kilometeres utat sikerult ot es fel ora alatt megtenni. Ilyen hamar eddig meg sosem tudtam felmenni Nagyvaradra, habar nem is eroltettem meg magam meg az autot sem, ritkan leptem at a 100-110-es tempot.
Az elso harom nap alatt nagyon szep ido volt, furdozessel, baratlatogatassal, cseresznyeszedessel toltottuk az idot. Csutortok-penteteken mar az ido romlani kezdett, de nem volt gond, ugyanis a 37 fokos termalvizben nem erezni, hogy odakinnt hideg van vagy esik az eso. Meg tettunk egy kis kiruccanast a hataron tulra, Debrecenig. Vasaroltunk par dolgot, ami itthon majdnem dupla aron kaphato.
Szombaton indultunk haza, tettem egy nagyobbacska kiterot, ugyanis egy nagyon jo baratom jott haza Nemetorszagbol es meglatogattam oket Resicabanyan. Ejfel utan par perccel ertunk haza Sepsiszentgyorgyre, mire kipakoltunk es felhordtuk a lasba a cuccot mar egy ora lehetett. A vasarnap meg a hetfo piehenessel es takaritassal telt el.
Amit meg szeretnek megjegyezni, hogy most eloszor jartam olyan roman szallodaban ahol mindenki kedves volt, mosolygott es koszont. Habar a szalloda renovalas alatt allt, reggel nyolckor mar zakatoltak a munkasok, szereltek, nem tudtam senkinek semmit felroni. Mindenkinek ajanlani tudom a President felixfurdoi szallodat.

 
Leave a comment

Posted by on June 13, 2011 in Kirandulas

 

Tags:

Leave a Reply

 
