RSS

Roman posta

21 Jun

Arra ma nem szamitottam, hogy egy orat fogok a postan tolteni egy csomag atveteleert. Delutan 5 ora korul leptem at a posta kuszobet, sarkon is akartam fordulni a sor lattan, de maradtam mert a csomag mar ket napja megerkezett es at kellett vegyem. Gondoltam hamar fog menni, de mikor lattam, hogy a sorban allok nagy resze nyugdijas, telefon, gaz, villany, stb. szamlakkal allnak ott fizetni mar tudtam, itt egy jo orat fogok allingalni. Sorbanallas kozben nosztalgiaztam picit arrol, mikor a kommunista idokben naponta alltunk orak hosszat sorban valamiert. Sokszor azt sem tudtuk mit arulnak, de bealltunk a sorba.
Meg egy masik erdekes dolog! 20 eve Nemetorszagban elo ismerosoknel mindig van taska ha valahova mennek. Pedeg szegeny mondta is a multkor, hogy most mar nem kell mert mindenutt adnak ha vasarolsz valamit. De ok megszokasbol, meg 20 ev utan is, maguhoz vesznek egy szatyrot ha valavo elindulnak.

 
Leave a comment

Posted by on June 21, 2011 in Romania

 

Tags:

Leave a Reply

 
