RSS

Kilukadt az olajtekno

17 Jul

Tegnap jovunk hazafele, erdei ut tele katyukkal, egy katyusorozat, lehetett legalabb 4-5 darab egymas utan, amiken az auto ugy ment keresztul mintha egy viharba rekedt hajo lett volna. Oda is csapodott az eleje, akkor helyben nem eszeleltem semmit, ra ket orara vettem eszre a parkoloban a nagy olajfoltot a jarmu alatt. Mar tudtam mirol van szo.
Ma reggel levittem a szervizbe, mivel vasarnap van, csak holnap reggel tudok telefonalni, hogy nezzek meg mennyibe kerul. Jovo hetre mar be lett volna programozva a kotelezo muszakira meg egy futomubellitasra, ezen mar haromszor esett at a keteves Fiat es meg senki sem volt kepes ugy beallitani, hogy a gumik ne kopjanak felre.
Kivancsi vagyok hogy a garancia marad vagy repul? Ha elmegy a gari a motorra, akkor azt hiszem mas szervizbe fogom javittatni, mert a Fiat szakszervizben eleg huzos arak vannak.
Remelem par nap alatt keszen lesz mivel nekem ingazashoz elengedhetetlen az auto, sajnos mas kozlekedesi eszkoz nem all rendelkezesemre auton kivul amivel munkaba tudnek jarni.

 
Leave a comment

Posted by on July 17, 2011 in Auto

 

Tags:

Leave a Reply

