RSS

Laptop

01 Aug

A hetvegen vasaroltam egy Lenovo G560 laptopot. A gep Freedos operacios rendszerrel jott, de dualboot lett belole. Elokeszitettem egy XP meg egy Kubuntu telepito lemezt. Telepites a rendszerek okossaganak sorrendjeben tortent, a butabb hamarabb, az okosabb kesobb. Felment az XP, sehol egy driver. Hagytam is a rendszert, majd kesobb osszekeresgelem a netrol a drivereket ha kapok (a gep melle egy Win 7-es driver CD-t mellekeltek csak). Kovetkezett a Kubuntu. Szepen felment, kikopte a CD-t (az XP telepitoje nem volt erre kepes) es ujraindulas utan kellemes meglepetes fogadott. Minden ment “out of the box”: halozat, wifi, kamera, hang, stb, semmit sem kellett hegeszteni. Ezek utan nem mardt mas hatra mint osszeszedni a netrol az XP-s meghajtoprogramokat is (ezeket linux alol kellett megtennem mert az XP meg a halozatikartyat sem volt kepes magatol felismerni). Kb. ket oraba telt mig mindent letoltottem es telepitettem. Meg most sem ertem, hogy peldaul a Bluetooth meghajto miert 102 Mb? A gep szepen muzsikal, meg vagyok vele elegedve. Egyeduli dolog amit hianyolok az a retesz, ha osszecsukom akkor nincs mivel osszezarni a kepernyot a billentyuzettel.

 
Leave a comment

Posted by on August 1, 2011 in IT

 

Tags: ,

Leave a Reply

