RSS

Flashplayer

03 Aug

Ma betelt a pohar. Miota megjelent a 10.3-as szeria kezdodtek a gondok. Minduntalan fagyott, a video mas ablakban is latszott. Ha abongeszo ablakat lekicsinyitettem akkor is az asztalon maradt a video. Minden ujabb verzio megjelenesekor biztam abban, hogy vegre kikuszobolik azt a bugot, de nem, egyre s egyre szarabb lett, az utolso verzio mar nagyon fagyasztotta a gepet. Harom bongeszovel probaltam megbaratkoztatni, de sem Firefox sem Chrome sem Opera nem volt hajlando az utolso verziot lenyelni.
A harveres gyorsitas teren vannak gondok ugyanis a 10.3-as szeriaval megjelent az /etc/adobe konyvtarban egy mms.cfg nevu fajl amiben van lehetoseg hardveres gyorsitas beallitasara. Sajnos a gyorsitas ki- bekapcsolasa nekem Archlinuxon semmi valtozast nem mutatott, ugyanugy fagyott a gep gyorsitassal es annelkul is.
Igy ma regugliztam a regebbi verziok letoltesere es feltettem a 10.2-es szeriabol az utolso verziot. Ezzel szepen mukodik minden, nincs gyorsitas de szuksegem sincs nagyon ra. Probaltam par oldallal, megjelenik a flash tartalom, semmi gond egyelore, fagyas sincs. Majd ha jelenik meg ujabb flashplayer a 10.3-as szeriabol, akkor meg probalkozok. Addig marad ez a kompromisszum.

 
Leave a comment

Posted by on August 3, 2011 in Linux

 

Tags:

Leave a Reply

