RSS

Melosszerver

28 Sep

Ma jo nap volt a meloban, befosott a szerver es egesz nap logattam a labam. Csak ido kerdese volt, mikor fog megtortenni. A helyseg ahol a gepek tarolva vannak a kapushaz egyik zuga, gipszkarton falakkal elkulonitett kocka, ahova egy haztartasi legkondit is szereltek. Megegyszer bebizonyosodott, hogy nekem volt igazam, mikor azt mondtam, hogy alakitsanak ki egy dedikalt helyseget, szunetmentessel es normalis legkondival, de a valasz ezt volt: “Nem fogunk sokaig ebben a berelt csarnokban maradni, nincs ertelme ilyesmibe penzt fektetni.” Ezt mar 4 eve is hallottam es meg mindig ugyanott vagyunk. Szerencsere nem volt adatvesztes, az egesz hibat velemenyem szerint egy virus okozhatja. Ilyen mikor senki nem hallgat ram. Annak idejen linuxot ajanlottam tobb okbol is. Sajnos a fonoktol ezt a valaszt kaptam akkor: “En nem hiszek az ingyenes dolgokban.”

PS: Az asszony ma megnyerte a meloban megrendezett tortaversenyt 🙂

 
2 Comments

Posted by on September 28, 2011 in Melo

 

Tags:

2 responses to “Melosszerver

  1. Szász Eduárd István

    October 1, 2011 at 11:10 am

    Mit csinal ez a szerver ?

     
    • f3k3t3

      October 1, 2011 at 4:54 pm

      Egyszeru fileszerver. A ceg ossze adata rajta van. Ezen kivul meg van egy ERP szerver is, ez is santikal, mar tobb izben kellett feleleszteni.

       

Leave a Reply

