RSS

Akvarium restart

08 Oct

Majdnem ot eve fogtam neki ujbol eletem passziojanak, az akvarisztikanak. Kisebb-nagyobb kihagyasokkal 10 eves korom ota uzom ezt a hobbit. Az ot evvel ezelott utjara inditott akvariumom igy nezett ki a fenykoraban:

Aztan hanyatlasnak indult, a fenycsovek kioregedtek, mas helyre kerult, ahol a napfeny is erte, bealgasodott, a novenyek tonkrementek, a halak nagy resze elpusztult.
Ma vegre sikerult kitakaritani, ami mentheto volt azt mentettem, uj hatteret ragasztottam be, friss aljzat kerult, a fenycsovek is kicserelodtek ujakra. A megmaradt halak egy hordoban uszkalnak 3-4 napig mig a viz letisztul es a szuro mukodese is beindul a jovendobeli lakhelyukon.
Az eredmeny alabb lathato (a kepet telefonnal keszitettem, legkozelebb lesz nalam majd normalis fenykepezogep is). Majd ha a novenyek is megfogannak es noni kezdenek lesz meg kep.

 
Leave a comment

Posted by on October 8, 2011 in Otthon

 

Tags:

Leave a Reply

