RSS

Teligumi

15 Oct

Nagy a hiszteria Romaniaban, ugyanis identol “kotelezo” a teli gumi hasznalata november 1-tol. Azert irom idezojelben mert csak akkor buntetnek, ha balesetet okozol vagy torlodast valtasz ki teli gumi hianya miatt. Mar olyant is hallottam, hogy ha baleset aldozata vagy,  akkor a biztosito nem fizet mert szabalytalanul felszerelt autoval kozlekedtel.

Mivel nekem napi 70 km-t kell ingazni meloba nem engedhetem meg magamnak a luxust, hogy ne hasznaljak teli gumit. Eddig is volt, ezutan is lesz. Ma tetettem fel a teli abroncsokat, a futoszogeket is tavizsgaltattam ezuttal es a fekbeteteket ellenoriztem. A hatso betetek cserere szorulnak.

 
1 Comment

Posted by on October 15, 2011 in Auto

 

Tags:

One response to “Teligumi

  1. Szász Eduárd István

    October 16, 2011 at 11:03 am

    Ahany helyen olvastam a teligumimizeriarol, annyian mondanak annyifele valamit, hogy ki bunteethet meg, milyen esetben, kell-e cerifikatde conformitate vagy nem, stb.

    En a tavaly sikerult leszalljak az utrol teligumival is, pedig lassan mentem, egy kanyarban megcsuszott az auto a ferakodott havon Csikszepviz fele, es keresztbefordult az uton, elindult kifele a masik oldalon, szerencsere nem jott szembe senki. Elkaptam egy facsemetet, a havat szembedobta a szelvedore, attolfogva azt se lattam, hova megyek. Aztan megusztam torott elso lokharitoval, megragasztottak, most is az van az auton. 3 autos megallt es segitettek visszatenni az automat az utra – nem tudtam jonni ki az Istennek se…

     

Leave a Reply

