RSS

Mutter foztje

22 Nov

Hetfon altalaban meglatogatom szuleimet, az akvarium vizet szoktam cserelni (sajnos a panelban mar nincs helye a 200 literes akvariumnak) meg egyeb teendoket is elvegzek. Ilyenkor edesanyam mindig pakol ezt-azt. Teganp is kerult a hatizsakba ket kacsacomb es parolt piros kaposzta. Azonban a mutter ujitani probalt, curryt tett a kaposztaba. Ki nem allhatom ezt a fuszert. Nemetorszagban tapasztaltam meg eloszor az izet, ugyanis jopar flakon ketchupot vasaroltam es dobtam ki, mig talaltam egy olyat amiben nem volt curry. Mar jo 4 oraja ebedeltem de az ize meg mindig itt a szamban. Megyek el is nyomtatom egy poharka Jagermeisterrel.

 
Leave a comment

Posted by on November 22, 2011 in Lecso

 

Tags:

Leave a Reply

