RSS

Black friday

25 Nov

Minden hulyeseget atveszunk az amerikaiaktol. Ezt sem hagyhattuk ki. Azonban mig Amerikaban tenyleg 50-60%os arengedmenyekre szamithatunk nalunk ilyen alkalommal a regi arra teszik ra az 50%-ot es arusitjak 20-30%-os diszkonttal, igy sok termek ara inkabb no mint csokken. Azert lenne mit tanulni az amerikainak is a roman marketingesektol.

Ma reggel ota all a bal, jopar roman webaruhaz is bejelentette a black fridayt. Azonban a szervereik nem birtak a sok latogatot es egyre-masra alltak le. Delutanra mar lelohadt a kivancsiak szama, bizonyara sokan meggyozodtek arrol, hogy az egesz egy nagy atveres. Azonban par oldalon majdnem minden promocios termekre rakerult a sold out cimke, ahogy az alabbi kep is mutatja. Tehat meg nincs akkora nagy valsag amekkorat a teve akar elhitetni velunk.

Egy dolgot azonban nem sikerult eladni, a konyveket  Hiaba volt 50% kedvezmeny rajuk. Vajon miert nincs keletje ennek az arunak?

 
7 Comments

Posted by on November 25, 2011 in Internet, Romania

 

Tags: ,

7 responses to “Black friday

  1. Szász Eduárd István

    November 25, 2011 at 8:59 pm

    A helyzet az, hogy volt par dolog, amit igy is megerte megvenni, de nekem emag-nal nagyon ugy tunt, hogy azt teszik ki, amitol szabadulni akarnak, Nekem pl a laptopok kozul egyik se jott be, ami olcso, az regi architekturaju i3 volt, ami – tudva a gyengeit – kerulendo… A masik dolog ami feltunt: Pl. Flanco-nal gyanusan ugyanazok voltak az akcios termekek mint az emagon, es gyanusan ugyanannyiert.

     
  2. f3k3t3

    November 25, 2011 at 9:43 pm

    Nekem is az volt a benyomasom, hogy ami senkinek sem kell az most gazdara talal. Egy dolog volt ami felkeltette a figyelmemet, egy Celestron teleszkop. Sajnos nem lett volna hova tegyem, a lakas mar igy is raktarra alakult.
    Egy Kindlet szerettem volna venni, de 500 lejert nem erdemes. Inkabb rendelek jovo heten egyet az Amazontol 109 dollarert.

     
  3. Szász Eduárd István

    November 25, 2011 at 10:24 pm

    Probabol betettem amazonon egy Kindle 4-et a kosarba:
    Order Summary
    Items: $109.00
    Shipping & Handling: $20.98
    Total Before Tax: $129.98
    Estimated Tax To Be Collected: $0.00
    Import Fees Deposit $31.85
    Order Total: $161.83

    Szoval sajna nagyjabol ugyanott vagy, es meg kesobb kapod meg. En 550-ert vettem mult honapban PCCommerce.ro-rol Kindle3-at (billentyuzetest), az eleg jol jott ki, Ad-supported, de mikor megtudtam, jailbreakeltem, tudom, haddelhadd, de ez van, en ugy erzem, hogy eleget fizettem erte. Utana 450-ert vettem edesanyamnak ugyanott Kindle 4-et, de most valamiert kurvadraga.

    Azt neztem eppen ma, hogy a Serioux reader-uket tenyleg valaki annyiert meg akarja venni?

     
  4. f3k3t3

    November 25, 2011 at 11:22 pm

    Erdekes amit irsz. Sosem vittem vegig egy rendelest, hogy lassam a vegso arat. A 20 dolcsi szallitasi dijat meg elneznem, azonban a 32 dollar vamot mar sokallom. Lehet nem lesz belole semmi…..
    Azonban arra kivancsi lennek, hogy az ad-supported verziokat hogyan aruljak idehaza, mert ha jol lattam ezeket csak az US teruleten forgalmazza az Amazon.

     
    • Szász Eduárd István

      November 26, 2011 at 2:07 am

      A legkeservesebb az az egeszben, hogy nem irjak sehol ezek a majmok, hogy ad-supported, akkor jon ra az ember, mikor hozzakapcsolja az Amazon kontjahoz, utana kezdodik a reklamozas…

       
  5. f3k3t3

    November 26, 2011 at 10:35 am

    Neztem az okazii.ro -n is, Van egy illeto, a 4-es Kindlet bontatlan allapotban 380 lejert arulja. Azert felek innen vasarolni mert nem sok jot hallottam errol az oldalrol. 5 evvel ezelott vasaroltam egy radar detektort \, akkor szerencsere nem volt semmi problemam a cuccal, meg ma is mukodik.

     
    • Szász Eduárd István

      November 26, 2011 at 4:52 pm

      Annyit akar meg is erne, en se vettem onnan semmit, baratom vett egy HTC Desire-t onnan es legalabb nem dobozban almat kapott, mint egyesek… ebay-rol vasaroltam eleg sokszor, onnan nem sok baj volt.
      Okazii-n inkabb eladni akartam, de mindenki minden szarra akar cserelni, penzt senki nem akar adni. Ill. adtam is el vagy 10 db. ECC-s DDR1-es RAM-ot 🙂

       

Leave a Reply

