RSS

Eventim.hu

29 Nov

Hetvegen elmeseltem egy havernak, hogy vettem jegyet az Andre Rieu koncertre. Tegnap felhiv, hogy kellene neki is kilenc darab jegy, azonban nincs kartyaja. Mondom neki, lepj be a legkozelebbi bankba, utald at a penzt a szamlamra en majd megveszem neked.

Innen kezdodott a kalvaria. Nem lehet egyszerre csak nyolc jegyet venni. Gondoltam megveszek negyet, majd, a kovetkezo lepesben otot. Meg is vasarolom a negy jegyet, kezdem elolrol a vasarlast, kivalasztok meg otot, bepotyogom ujra a kartyaszamot es biztonsagi kodot, erre jon az uzenet “Kartya elutasitva”. Nocsak, gondoltam elirtam valamit, ujrakezdem a procedurat, ugyanaz a hiba. Ma reggel telefonalok Magyarorszagra, az Eventim irodaba, egy felig-meddig leseszarom holgy valaszol, aki csak annyit tud mondani, hogy ez van, nem tudnak semmit tenni, a roman kartyakat nem fogadja el a rendszer. Oke, mondom, akkor hogyan tudtam eddig mar ketszer vasarolni? Magyarazza meg!. Persze csak hummoges, latom nem tudok zoldagra vergodni igy hagyom az egeszet. Kozben felhivom a bankot is, meglepoen segitokesz holgyemeny veszi fel, mondja, hogy a kartyamat engedelyezni kell internetes tranzakciokra, akkor menni fog. El is vegzem ezt a dolgot, mondja, hogy delutan probaljak meg bejelentkezni es jelszot valtoztani. Hazaerek a melobol, megprobalom, minden mukodik, megadom a jelszot is a 3d secure rendszernek. Nyitom gyorsan az uj ablakot a Chromeban, kivalasztom a jegyeket, fizetek es…..semmi. Ugyanaz a hibauzenet mint tegnap: kartya elutasitva. Nagyon le vagyok hangolodva, segiteni szerettem volna valakin es nem tudtam. Most meg a srac penze is itt van a szamlamon, fel kell hivjam, atdjam neki at a negy jegyet meg a megmaradt penzt is valahogy intezzem el.

 
Leave a comment

Posted by on November 29, 2011 in Internet, Lecso

 

Tags: , ,

Leave a Reply

