RSS

Szent Anna

04 Dec

Szombaton szep ido volt, mintha nem a tel, hanem a tavasz kozeledne. A homero higanyszala meg a to kornyeken is joval a nulla folott volt. Habar sokallottam a 20 lej belepot megerte. Sokallottam, mert annak idejen csikszeredai erdeszcsemetekent, negy evig, minden tavasszal mi takaritottuk ki a tavat es kornyeket. Lementunk, korbejartuk a tavat, keszitettem par fotot. Kar, hogy nincs ho. Jartam tobbszor telen is a tonal, fennseges a behavazott fenyok latvanya.

Apropo ut, az iden sem sikerult semmit sem javitani a Sepsibukszadi szakaszon, tele van katyuval, imitt-amott az ut fele mar foldcsuszamlas aldozata lett, egy hid teljes egeszeben hianyzik es egy improvizalt akarmin kell athajtani. Egyreszt sajnalom, hogy ennyire elhanyagolnak egy ilyen szep tajat, masreszt azonban orvendek, mert a rossz ut miatt nem fordul meg a to korul mindenfele csurhe banda aki csak tonkretenne a taj szepseget.

Seta utan lekocsikaztunk a balvanyosi Var vendeglobe, ahol cipos bablevest meg szakelyrostelyost rendeltunk. Jo nagy adagok, aranylag olcson. Mindenkinek ajanlani tudom. Meglepetesemre most nem botlottam bele egyetlen hangoskodo roman tarsasagba sem es nyugodtan tudtam ebedelni. Volt olyan, mikor egy roman iparosnak nem tetszett a magyar zene, behozta a laptopjat az autobol es egy DJ pultot rogtonzott maganak a tanyerok koztt.

 
Leave a comment

Posted by on December 4, 2011 in Kirandulas

 

Tags: ,

Leave a Reply

