RSS

Conky

06 Dec

Par hete utottem ossze en is egy emeszthetobb conky konfigot, amiben van naptar meg idojaraselorejelzes is. Keszitettem egy startup skriptet is amit bepakoltam a KDE autostartjaba, azonban valahogy mindig hibasan mukodott, a netrol letoltendo dolgokat hol mutatta, hol nem. Feltunt, hogy egyszerre tobb conky processz is fut ketto helyett (a kepernyo jobb es bal oldalan is van egy-egy conky ablak). Ma az Archlinux forumot bongeszve feltunt, hogy valaki hasonlo problemaval kuzd. Beleolvasva a hozzaszolasokba rajottem, hogy nalam is ugyanaz a hiba. A KDE elmenti a szessziot es ujraindulaskor betolti, igy az autostartbol indulo ket processz melle elindul meg ketto ami a lezaraskor elmentodott. Nosza ki is vettem az autostartbol a skriptet es hagytam, hogy csak a szesszio bezarasakor elmentett ket processz induljon ujra. Ugy nez ki, hogy a problema megoldodott, a netrol jovo informaciok (idojaras, kulso IP cim, uj levelek) is szepen megjelennek.

 
Leave a comment

Posted by on December 6, 2011 in Linux

 

Tags: , ,

Leave a Reply

