RSS

Kovasznai rendorseg

26 Dec

Tegnap este ajandekosztas utan hazafele indultunk. Kovaszna varoska kozpontjaban lemeszel egy fiatal rendor, elkeri a papirjaimat, majd belefujat a szondaba. Elvbol mikor vezetni kell nem iszok, mert nekem letfontossag a hajtasi, ugyanis  naponta ingazok a munkahelyig 70 kilometert. Mosolyogva fujtam bele, ugyanis tudtam, hogy hiaba probalkozik, nalam nem jar sikerrel a rend ore.

Azonban elgondolkodtam a dolgon. Engem megallitott mert az auto nem volt ismeros. Egy olyan varoskaban mint Kovaszna lehetetlen nem ismerni az autosok nagy reszet, foleg azokat akik bennfentesek, gazdagok, ilyen olyan kis helyi maffiozok akik faval kereskednek vagy ezeknek a csemeteik. Mostmar az a kerdes merult fel bennem, hogy ezeket az embereket, akiket a rendorok ismernek, mikor fogjak megallitani ellenorzesre? Szerintem soha, hacsak nem haragszanak meg rajuk valamilyen okbol kifolyolag. Bizonyara akadna jopar kozottuk akiknek a lehelletetol nem 0.0-lat mutatna az alkoholteszt.

 
1 Comment

Posted by on December 26, 2011 in Auto

 

Tags:

One response to “Kovasznai rendorseg

  1. Szász Eduárd István

    December 26, 2011 at 7:30 pm

    Hmm, eddig orokke csak akkor fujattak meg, ha valami problema volt, csak igy siman igazoltatasnal nem fujattak soha…

     

Leave a Reply

