RSS

IT hiany

06 Jan

Brasso kornyeken nagy a a hiany az infos szakemberekbol. A kepen lathato ceg is ebben szenved, de nem az egyeduli. Nehany ceg oda jutott, hogy lopja az alkalmazottakat a masiktol, nagy a versenges, azonban a kepen lathato Route 66-nek elegge hirhedt neve is van a brassoi informatikusok koreben. Nem akarom reszletezni, mert csak pletykakat hallottam, azonban egy biztos, kezdo informatikuskent Brasso kornyeken biztos lehet jol fizeto allast talalni, ha meg senior vagy akkor az atlagnal nagyobb fizetesre is szamithatsz.

Bar mernokoket is ennyire keresnenek, azonban kizarolag csak az informatika szakmak keresettek. Banom is, mert 2003-ban elkezdtem egy masodik, informatika egyetemre is jarni, azonban abbaradt az egesz, nem folytattam mert egyreszt meguntam a tanulast, masreszt elvallaltam egy nemetorszagi melot, igy par evre odakinn rekedtem, mikor visszajottem mar egeszen kihalt belolem a tanulas utani vagy.

 
Leave a comment

Posted by on January 6, 2012 in IT, Melo

 

Tags:

Leave a Reply

