RSS

Pofatlan autosok

06 Jan

Mindig ugy probalok megallni, hogy senkit se zavarjak. Tegnap peldaul Brassoban jo 10 percig keringtem mire sikerult helyet talani. Ma reggel nem emeltem fel a parkolosorompot, ugyanis mar sikerult valakinek letorni es lotyog, kifordultak az aszfaltba behajtott csavarok. Jovok haza, latom, hogy elfoglaltak a helyet, ott rikit rajta egy kombi Daewoo. Soha nem hajtok ra azokra a helyekre, amiken sorompo van, megha nincs is folemelve, ugyanis tudom, hogy valaki azert fizetett.

Megalltam a Daewoo elott, otthagytam a telefonszamomat az ablaktorlo alatt, hatha lesz annyi emberseg benne, hogy folhiv es elnezest ker. Leblokkolni nem lehetett, mert a mellettem levo hely ures volt, es 3-4 manoverbol ki tudott allni, akarmilyen kozel alltam is meg hozza.

Nem telt el 15 perc, nezek ki a furdo ablakan es latom, hogy mar el is tunt az illeto, persze nem volt pofaja felhivni pedig megtehette volna. Sebaj, legkozelebb direkt hivom a rendorseget, akkor majd veluk fog targyalni, nem leszek ennyire elnezo.

Masik dolog, az illeto a kornyeken lakik, mert tobbszor lattam az autot a parkoloban. Meg van par szabad hely, ami nincs kiosztva de egyeseknek sok az evi 100 lei (kb 25 euro) egy parkolohelyert, inkabb beallnak mas helyere, vagy parkolnak a jardan, minthogy kifizessenek egy helyet. A mellettem levo piros-narancssarga (a nap kivette a szinet) regi Dacia egy nyugdijas nenie, ott rozsdasodik a parkoloban, alig mozditjak meg, azonban a neni szo nelkul fizeti a parkolohalyet.

 
Leave a comment

Posted by on January 6, 2012 in Auto

 

Tags:

Leave a Reply

