RSS

KDE 4.8

18 Feb

Eszrevettem, hogy az uj KDE nem valami jol mukodik a gepemen, hiaba a sok dicseret a neten, nalam nem az igazi. Egyet gondoltam es keszitettem egy teszt usert, ami tiszta lappal indul, semmi regibol hatramaradt konfig filekkel. Nagy volt a meglepetes, minden szepen mukodott, simabb felulet, zokkenomentes effektek, stb.

Ezt latva atneveztem a .kde4 mappat, ki/bejelentkeztem es lass csodat. Minden mukodik szepen, az ikonok is megvaltoztak, az egesz elvezhetobb lett. Egyenkent, amire szuksegem volt a regi beallitasokbol, visszamasoltam a helyere igy megmaradt a regi konfig, de most mar uj ikonokkal, simabb, gordulekenyebb felulettel.

Lehet vannak paran meg hozzam hasonlo helyzetben, szidjak, hogy nem megy ez meg az. Ajanlom probaljak ki a fentebb leirtakat.

 
Leave a comment

Posted by on February 18, 2012 in Linux

 

Tags:

Leave a Reply

