RSS

Munkakedv

16 Mar

Februar vegen elbucsuztunk attol az urgetol akit fonoknek szerettek volna latni az irodaban, igy minden a regi kerekvagasba allt. Azert, hogy a jovoben ne erjen semmi ujabb meglepetes elvallaltam a fonokseget a tervezoi reszlegen. Persze ujabb embert kell alkalmazni a volt fonok, jobbanmondva az en helyembe. A kinalat nem valami nagy, a heten feladott netes hirdetesre alig jott be par CV, ezek mind hasznalhatatlanok. Olyan emberek palyaznak, akiknek semmi kozuk sincs a mechanikai tervezeshez, CAD programot meg eletukben nem lattak. Gondoltam egy nagyot, keszitettem egy hirdetest es egyik kollegat, akinek epp nem volt munkaja, elszalasztottam, hogy fuggessze ki az egyetemen. Ha mar nincs normalis jelentkezo probaljunk meg egyet nevelni. Harom napja kinnt van a hirdetes, senki az egvilagon nem jelentkezett, se telefon sem email, semmi. Elgondolkodtato. Ennyire nincs erdeklodes az egyetemistak koreben? Anno mikor vegzos voltam es megjelent az egyetem hirdetotablajan effele hirdetes csoportosan jelentkeztunk, azonban most semmi. Pedig egy vegzos diaknak idealis hely lenne diplomamunkat kesziteni, egy kis tapasztalatra szert tenni, aztan majd eldonti, hogy marad-e vagy tovabblep.

 
Leave a comment

Posted by on March 16, 2012 in Melo

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

