RSS

Idiota internetfelhasznalok

26 Mar

Van egy illeto, akinek az enyemhez hasonlo emailcime van es nem kepes normalisan megadni az ismeroseinek, igy havonta egy-ket alkalommal egy-egy ismerose felrekuldi az illetonek szant levelet. Ilyen modon erdekes dolgokat tudunk meg az emberekrol.

Itt van peladaul ez az Orsi Adamson <orsiadamson1@btinternet.com>  nevu holgyemeny is. Szandekosan irtam ki a nevet es az emailcimet, ugyanis visszairtam a holgynek, hogy legyen szives kerje el ujra az ismerose cimet es jelezze felem is ezt, mert szeretnem megirni az urnak, hogy adja meg helyesen az emailcimet az ismeroseinek. Egy nap haladekot kapot a holgy. Mivel nem teljesitette csekely kivansagom megerdemli, hogy emailcimet es levelet itt kozzetegyem. Amint a kovetkezokben lathato elegge kenyes temarol van szo:

Szia!
 
Koszi a cimedert, igy legalabb ossze tudom szedni a gondolataimat es jobban el tudom magyarazni magam.
Csak nehany dolgot szeretnek megtudni, mivel hogy gondolom tudod a dontes nagyon nehez.
Ha en Magyarorszagon szeretnek segitseget kerni, hol lenne ez? Ugy ertem, hogy melyik korhazban, egyaltalan Budapesten vagy Vacon?
Nem tudom, hogy ezt meg lehet-e konnyen valaszolni, de mennyi idot kellene nekem es Simonnak M-orszagon tolteni?
Azt ugye emlitettem, hogy Simonnak egy kisebb mutetre lenne szuksege.
Emlitettem, hogy a megtermekenyites (himivarsejt es petesejt) csak 20%-os, gondold, hogy van ertelme tovabb probalkozni?
Ja es a gyogyszerek es injekciok. Beszerezhetem-e ezeket itt  Angliaban vagy csak Morszagon?
Talan ennyi egyenlore eleg is. Koszonom, hogy segitesz a kerdesekkel, tenyleg halas vagyok erte.
Minden jot neked es a csaladodnak.
 
Puszi

 

 
4 Comments

Posted by on March 26, 2012 in Internet

 

Tags: , ,

4 responses to “Idiota internetfelhasznalok

  1. Szász Eduárd István

    March 28, 2012 at 9:22 pm

    Uzenem neki, hogy szivesen megtermekenyitem 😉

     
    • Szász Eduárd István

      March 29, 2012 at 8:22 am

      Visszavonom, megneztem a facebook profiljat… 🙂

       
      • f3k3t3

        March 29, 2012 at 8:56 pm

        Nincs Facebook oldalam.

         
      • Szász Eduárd István

        April 2, 2012 at 11:23 am

        Nem neked, te, hanem az ominozus holgynek… Megkockaztatom, hogy mindkettonkhoz ven 🙂

         

Leave a Reply

