RSS

Pince #2

31 Mar

Kedden delutan talalkoztam a a szomszeddal akivel a mult heten beszeltem a pinceugyben. Szolt, hogy mikor van idom menjek, mert szivesen atadja az egyik helyseget, neki mar nem kell. Igy tegnap birtokba vettem egy 2,5×1,5 meteres kockat. Nem nagy azonban a celnak tokeletesen megfelel. Hetfon hozok szuleimtol szerszamot, van nehany regi takolt polc ott, azokat kidobom, kimeszelem a falakat, uj polcokat vasarolok. Ezen kivul meg egy normalis lampat, kapcsolot es konnektort is akarok szerelni az ajton belulre.

Most, hogy kerult hely nezegettem a bicikliket is. Talaltam Sepsiszentgyorgyon egy normalis uzletet, ahol ki is lehet probalni a portekat. Kb 1500 lejt szanok a bringara. Remelem a kedvesemnek is meg fog tetszeni ez a fajta mulatsag es o is ker majd maganak egyet.  Jovo heten kapok fizetest, igy esedekes lesz, ha az ido felterul es melegebb lesz, a vasarlas is.

 
Leave a comment

Posted by on March 31, 2012 in Otthon

 

Tags: ,

Leave a Reply

