RSS

Kerekpar

06 Apr

Most, hogy sikerult egy kis pincere szert tennem, korbeneztem a kerekparajanlatok kozott. Nem voltam soha nagy sportolo, egyeduli dolog amit mindig szerettem az a kerekparozas volt. Egy olcsobb bringat valasztottam ki, tegnap mentem el erte. Ma tudtam egy nagyobbat karikazni, az uj szerzemenyt probara tenni. Elso nekifutasom (gyerekkorom ota nem bicikliztem) jobban sult el mint hittem volna. Megallas nelkul megmasztam a szentgyorgyi rozsadombot, felkarikaztam az erdo aljaig, ott megpihentem, az erdo szelet kovetve meg elgurultam egy darabig, majd vissza a varosba, ahol meg par kornyezo utcat vegigjartam. Egy bo orat pedaloztam. A bringa nagyon jol birja, nem raz, nem kattog, a valtok pontosan mukodnek. Ezeket meg szoknom kell, neha megtortenik, hogy eppen forditva valtok, azonban hamarosan ez is fog menni annelkul, hogy rapillantanek. Nagyon jol esett a megmozdulas. Remelem az ulepem holnap kevesbe fog fajni 🙂

Vegul itt van par info a bicajrol is. A elado nagyon rendes srac, itt van a honlapja is. Ajanlani tudom minden szentgyorgyinek aki kerekpart szeretne vasarolni.

 
Leave a comment

Posted by on April 6, 2012 in Lecso

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

