RSS

Telnek a napok…

30 Apr

Regota nem irtam mar semmit, itt az ideje bepotolnom.

Az elmult hetvegen zajlottak le a Szentgyorgy Napok. Nagy esemeny a kisvarosnak ez a hetes fesztival. Minden van ilyenkor: kezmuvesvasar, lacikonyha, sportrendezvenyek, bajuszverseny, rekordkiserletek, no meg az elmaradhatatlan koncertek es eloadasok. Amit megneztem:

1. Berecz Andras meselo eloadasa. Nagyon jo volt, de a sok gyerek kicsit zavart. Velemenyem szerint a szulok azt hittek, hogy az oreg mesel egy jot a kolykoknek, azonban a mese hosszura, a gyerek szamara unalmasra sikeredett. Igy egy ido utan a lurkok elkezdtek szaladgalni, kiabalni a szinhazban. Gondolom ezert is tartott csak egy orat az eloadas.

2. Kalapacs. Hat a Jozsi hangja elment. Legalabbis az elso 2-3 dalt nagyon nehezen tudta elenekelni, azert a vegere belejott. Ami tetszett, hogy regi Pokolgep dalok voltak az eloadasban, amiket mindenki ismert. En is ezen a zenen nottem fel, jo volt meg egyszer eloben hallani oket. A koncert vegere egy kis bunyo is osszejott par tulfutott legny kozott.

3. Omega. Nem tunt valami nagy durranasnak, a zenejuket nem csipem annyira. Ami meglepett az a tomeg volt. Borzaszto sokan voltak, nagy gyurodas, minduntalan joves-menes az orrom elott vagy a hatam mogott, lokdosodes, taszigalas. Elvezhetetlen volt az egesz a borzaszto zsufoltsag miatt. Azokat a pofatlanokat akik ekkora tomegben is ragyujtanak nem is kivanom reszletezni. Ki se vartam a veget, a koncert kozepe fele hazamentem, mar az esemenyzaro tuzijatektol is elment a kedvem a sok paraszt ember lattan.

Hadd emlitsem meg egyik baratom koncertjet is, aki elektronikus zenet komponal. Aki kivancsi ra itt belehallgthat munkajaba.

 

A masik dolog amirol irni szeretnek az, hogy egyre jobban belejovok a kerekparozasba. Mar kepes vagyok 20-30km-es szakaszokat is letekerni, megallas nelkul. Tegnap az erdoben bolyongtam, mikor egy fekete valami atszaladt kb 100 meterrel elottem az osvenyen. A futasbol itelve egy medvebocs lehetett (tul messze voltam lakott terulethez, hogy kutya lett volna). Ahol bocs van, ott bizonyara anyamedve is lehet. Nem akartam a dolog vegere jarni, jobbnak lattam, ha megfordulok es mas iranyba megyek.

Amerre karikazok nagyon sok a kutya, foleg a falvak szelen, ahol a ciganyok vernek tanyat. Be fogok ruhazni egy bors spray-be onvedelem celjabol.  Tegnap-tegnapelott sapka nelkul mentem tekerni, ennek meg is lett az eredmenye. A kepem szepen megsutotte a nap, szerencsere nem egett le kegyetlenul, azonban tegnap este ereztem, hogy egy kezdetleges napszurast is kaptam ugyanis kicsit fajt a fejem.

 
1 Comment

Posted by on April 30, 2012 in Lecso

 

Tags: ,

One response to “Telnek a napok…

  1. Szász Eduárd István

    May 4, 2012 at 10:42 pm

    Omeganak a vegen en is voltam, szinten nem pisiltem ossze magam… Kesore ertunk oda, egy tut nem lehetett leejteni, es ahogy mondod, paraszttal volt tele. Probaltam egy darabig elorehaladni, kerestem valakit, folyamatosan ismetelgettem, hogy “elnezest, bocsanat”, erre egyesek kezdtek, hogy most akkor szalljunk-e fel vagy mi legyen…

     

Leave a Reply

