RSS

Andre Rieu – Budapest

07 May

Csutortokon hajnalban indultunk, sokaltam a 3000 forintot  arra a ketszaz kilometer autopalyara Szegedtol Budapestig, igy Nagyvarad fele vettem a kormanyt.  Keso delutanra oda is ertunk, kulonosebb gond nelkul, meg a GPS-re sem volt szuksegem. Atlagfogyasztas 6.6 l, egeszen jo egy 120 loeros, turbofeltoltos benzinmotortol.

Penteken varosnezes, szombaton delelott a kotelezo allatkerti latogatas. Ezt nem szoktam kihagyni, nagyon szeretek oda jarni, ha pesti lennek bizonyara kulonbozo onkentes allatkerti tevekenysegekben is reszt vennek.

Este irany a Papp Laszlo arena. Mar a metron feltunt, hogy sok roman beszedet hallok. Eloszor jartam az arenaban, hatalmasnak tunt, szep konstrukcio, habar egyes Pesti emberek kavics neven csufoljak, nekem tetszik. A koncert szuperre sikeredett, eloben kicsit mas volt mint felvetelen. Eloszor a fulemet kellett a muzsikahoz szoktassam, ugynis en valami heavy metal ereju hangzasra keszultem fel es meg meglepodtem mikor az elso dallamok megszolaltak, hogy mennyire halk. Lassan megszoktam es kellemesse valt az egesz. Eszre sem vettem, mikor a koncert a szunethez ert. Szunet kozben kezdte zavarni a fulemet a sok roman kiabalas. Nem tudom megerteni ezeket az embereket. Mikor fognak belepni a civilizalt vilagba? Mikor veszik eszre, hogy csak az o szajuk hallatszik, csak ok feltunoek minden mozdulatukkal es oltozekukkel? Egysek rikitanak, mint valami papagaj, masok pedig poloban es farmerban jonnek egy ilyen kaliberu esemenyre. A vege fele mar zaroak voltak, zaszlokat, piros-sarga-kek lufikat lengettek, futyultek mintha valami futballmeccsen lettek volna.  Ma mondta egyik munkatarsam, hogy 120 euro volt csak a hetvegi kirandulas Budapestre, ebben az arban a koncert is bennevolt. Gondolom par roman ket bevasarlas kozott ellatogatott az Andre Rieu koncertre, egy kicsit “muvelodni”. Koncertrol hazafele, a metroban is hallani lehetett az uvoltesuket meg a kommentarjukat, egyesek elegedetlenkedeset.

A hazafele ut is esemenytelen volt, leszamitva, hogy Puspokladany kornyeken nagyon elkezdett nyikorogni es melegedni a jobb hatso kerek. Mar azon voltam, hogy lebontom es megnezem mi kerulhetett be a fekbetet es a tarcsa koze, azonban egyszer csak elhallgatott. Ami meg emlitesre melto, Maros megyeben a rendorseg minden autojat bevetette. Egymas utan, minden faluban ott allt egy-egy rendorauto aldozatra varva. Szerencsemre a CB radiom ezuttal is hozta a kivan teljesitmenyt, igy nem akadtam horogra. Magyarorszagon egyetlen helyen, Berettyoujfalubol kijovet lattam lezeres rendort, Romaniaban 5-6-tal talalkoztam hazafele.

Meg valami: Budapest mintha tisztabbnak tunt volna mint maskor, de lehet, hogy csak illuzio volt.

 
2 Comments

Posted by on May 7, 2012 in Kirandulas

 

Tags: , , ,

2 responses to “Andre Rieu – Budapest

  1. Szász Eduárd István

    May 10, 2012 at 9:56 am

    Hany kobcentis Te az a motor?

     
    • f3k3t3

      May 10, 2012 at 5:21 pm

      1400 kobcentis, T-jet kodneven fut. Az egyeduli jo dolog az autobol 🙂

       

Leave a Reply

