RSS

Szakmai oneletrajz Word formatumban

11 May

Ma irt egy illeto melo ugyben. Felajanlott valami nemetorszagi melot, 1,5-2 eves szerzodesekkel. Ilyent kapnek holnap is ha egy keveset korbenezek, azonban nem ez volt a kapott mailben az erdekes, hanem az, hogy nagybetukkel, igy ni: WORD, ki volt irva a fajlformatum, amiben az iparos az oneletrajzomat varja.

Ment a valasz, hogy nincs WORD, igy nem tudok csak .pdf-et kuldeni. Nem akartam .odf-vel szivatni az urget, pdf-rol talan csak hallott meg. Persze hozzatettem, hogy bermunkas melo nem erdekel, hatartalan idore megyek csak, mert ha elindulok nem jovok ide tobbe vissza. Persze ehhez az esely egy a milliohoz, a nemet sem hulye. Van egy projekt, 1-2 ev alatt lejar, aztan a munkasokat szelnek eresztik. Odakinn senkit sem tartanak ingyen.

 
2 Comments

Posted by on May 11, 2012 in Melo

 

Tags: ,

2 responses to “Szakmai oneletrajz Word formatumban

  1. Szász Eduárd István

    May 11, 2012 at 9:45 pm

    En ahogy az irasaidbol kivettem, elegge talpraesett embernek nezlek ahhoz, hogy ha kikerultel, utana dobbantas utan meg tudsz allni a labadon, meg akkor is, ha minden kezdet nehez. Onnan konnyebb lesz szetnezni, mikor mar odakint vagy, innen olyan, mintha tavcsovel nezned…

     
    • f3k3t3

      May 11, 2012 at 9:56 pm

      Nem eri meg. Ha huszoneves lennek akkor lehet belevagnak. Bele is vagtam egyszer, most 10 eve. Lenyomtam par evet odakinn, tudom mivel eszik. Nem akarom lerombolni azt, amit itt sikerult osszehozni miutan hazajottem. Van jopar volt kollega, aki elment. Nehanapjan irogatnak egy-egy levelet. Nagy reszuk azt mondja, ha nem lenne a hitel es az adossag nem maradnanak. Nekem nincsenek ilyen gondjaim.

       

Leave a Reply

