RSS

Mintha kedd volna

22 May

Eso elott kimentem egyet tekerni. Elopatak fele meg nem jartam, igy erre vettem az iranyt. A ut mellett hetvegeken hemzsegnek a bogracsolo “turistak”. Kedd leven gondoltam ma a madar se jar arrafele. Nagyot tevedtem, ugyanis 4-5 helyen is tuzeltek, foztek-sutottek valamit. Elso ranezesre nem tuntek nyugdijasoknak. Vajon ezek az emberek dolgoznak egyaltalan?

Masik dolog. Valasztasi kampany van, ma reggel szedegettem le a bejarati ajtora kiragasztott plakatokat. Jovok haza ket gyerek plakatozik. Kerdem ki nyitott nekik ajtot es ki engedelyezte a lepcsohazban a plakatozast. Valasz: Erdelyi Magyar Neppart. Azanyatok, elokapom a mobilt mondvan alljatok csak eleje, hadd csinaljak mar fotot rolatok bizonyitekkent. Ugy eltuntek, mint a szamar a kodben. Ilyenek akarnak vezetni minket! Akik a felelosseget tetteikert nem kepesek vallalni, inkabb eliszkolnak. Mar a szekelynek is csak a szaja maradt meg, batorsaga reg az inaba szallt.

 
Leave a comment

Posted by on May 22, 2012 in Lecso

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

