RSS

Furdoszoba meszeles

24 Jun

Jo ideje neztem, ahogy a furdoszoba falai peneszednek. Parszor fujtam peneszgatloval, valami klor alapu szer, nagyon kegyetlen szaga van. Zart helysegben csak maszk viseletel mellett hasznalhato, kulonben a nyalkahrtya banja meg. A heten elegem lett, tobb ismeros is ajanlotta, hogy a diszperzit tipusu falfestek helyett hasznaljak sima meszet. Szerdan neki is alltam levakarni a regi festeket. Ket napig takaritottam a falakat, aztan geltteltem, simitgattam, tegnap meszeltem. Az oregemnek volt egy Bosh PFS 55 tipusu festekszoroja, gondoltam ezzel az alkalommal kiprobalom. A szerszam jonak tunt, habar a gyarto nem ajanlja falfestesre, talan a tartaly lehetne nagyobb. A kis furdoszoba egyszeri befujasahoz haromszor kellett az edenyt feltoltenem. Az eredmeny sajnos nem lett tokeletes. A mesz nem takart elegge, hiaba fujtam haromszor be, helyenkent ki sem feheredett, hanem sarga maradt. Lehet annak is koszonheto, mert siettem, hogy fejezzem be, nem volt turelmem megvarni, mig egy-egy reteg teljesen kiszarad es azutan vigyem fel a kovetkezot. Egyelore igy marad, majd jovore ujra lesz egy hetveges program a furdoszobaban. Legalabb a penesz eltunt, ma delelott a takaritast is befejeztuk, visszereltem a falakra a cuccokat, meg a lapmat. Kivancsian varom, beigazolodik-e a mondas, hogy a meszre nem ul ki a penesz. Amit meg tapasztaltam, a meszet nagyon nehez eltavolitani, nedves dolgokkal torulni szinte lehetetlen, csak meg jobban szetkenodik. Ertelmesebb dolog megvarni mig teljesen kiszarad, szaraz torlovel eltavolitani, aztan egy nedves torlovel befejezni a munkat.

Ami meg hatramaradt az egy uj ablak. A regi mar nem zar, szaz reteg olajfestek van rajta, be sem csukodik rendesen. A tokot nem akarom bolygatni, az meg jo allapoban van, kell keressek egy asztalost, aki lemeri es keszit a meglevo tokba egy uj ablakot.

 
Leave a comment

Posted by on June 24, 2012 in Barkacsolas

 

Tags: ,

Leave a Reply

