RSS

Personal best

30 Jun

Eddigi legjobb eredmenyem kerekparon. Nagyon buszke vagyok erre a teljesitmenyre, tudniillik nem vagyok valami nagy sportolo, vilag eletemben nem uztem semmifele sporttevekenyseget. Az 51 kilometer alatt negyszer alltam meg, haromszor telefonaltam, egyszer ujratoltottem a kulacsot egy falusi bacsi kutjabol. Pihenes nem volt. A vege fel mar ereztem a labaimon a faradsagot, erdekes modon a hatso felem nem fajdult meg. Lehet megis er valamit a biciklisnadrag, amivel a Kedvesemtol kaptam ajandekba. Biciklizni mindig szerettem, tavasz ota, mikor alkalmam van tekerek. Meglatszik az alkatomon is. 105 kilorol mar a 85 fele kozelitek.

UI: a tegnap esti szentgyorgyi Bike Walk, habar rovidke volt (csupan 7 kilometer) nagyszerure sikeredett.  Este tizkor indultunk, nagyon sok ember gyult ossze, szerintem ketszer annyian voltak, mint egy honappal ezelott. Nagyon tetszett a sok villogo lampacska, ahogyan a sor kigyo modjara kanyarog a varos utcain. Persze akadtak kellemetlen esetek is, legtobbjuk okozoja idiota autos volt, akinek egyszeruen nincs turelme 2-3 percre felrehuzni es megvarni mig a sor elmegy. Nem is kell mondjam, hogy az idiotak nagyresze valamifele SUV-ot vezeto “partylegeny” vagy hisztis liba volt.

 
Leave a comment

Posted by on June 30, 2012 in Kirandulas

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

