RSS

Sepsiszentgyorgy kornyeke

17 Jul

Hetvegen felszedtem valahol egy tusket, igy a mai napot defektjavitassal kezdtem. Erdekes modon egyszeruen, kezzel, semmi segedeszkoz nelkul le tudtam szedni a kulsot. Mar a pinceben megkaptam a kb 5 mm hosszu, nagyon vekony tusket a belsoben. Felfutottam ellnorizni a kagyloban, aztan csiszolopapirral megdorzsoltem a lyuk kornyeket, majd jott ra a folt. Pumpalassal egyutt 10 perc munka.

Javitas utan kerultem egyet. Elopatak fele indultam, a varosbol kierve ereztem, hogy valami irtozatosan buzlik, aztan felfigyeltem az uton elcsopogtetett allati maradvanyokra, csontokra, belekre, verre. Szagoltam is a buzt par kilometeren at, aztan meguntam es Benedekmezonel letertem, felmasztam a hegyre. A hegy tetejen keszitettem ez a fotot:

 

A taj szepnek latszik, azonban itt egy foto arrol is, ami a labam elott volt, es az elozo kepen nem latszik:

 

Ennyire tudjak egyesek ertekelni es megbecsulni, azt amit a termeszet adott.

Majnem elfelejtettem irni, Elopatak fele, habar csak kedd van, olyan a hangulat mintha hetvege lenne. Leptem nyomon felrehuzott auto, sutnek-foznek bogracsban, rostelyon. Vigan megyunk tonkre! Errol meg irtam jomultkor, most mintha meg tobben lettek volna. Ujbol folteszem magamnak a kerdest: Vajon hol dolgoznak ezek az emberek, ha hetkozben is megengedik maguknak azt, hogy a zoldbe menjenek?

 
4 Comments

Posted by on July 17, 2012 in Kirandulas

 

Tags: , ,

4 responses to “Sepsiszentgyorgy kornyeke

  1. Szász Eduárd István

    July 23, 2012 at 9:17 am

    Minel tobbet olvasom a blogodat, annal jobban jovok ra, hogy nekem is kell bicikli, csak nem nagyon van hol tartsam…

     
    • f3k3t3

      July 25, 2012 at 8:25 pm

      Van egy munkatarsam, garzonban lakik. A kerekpart a teraszon tartja. Vele szoktam hetvegeken karikazni.

       
      • Szász Eduárd István

        July 27, 2012 at 8:26 am

        Nalam is ugyanaz a helyzet, annyi kulonbseggel, hogy a teraszon nyaron a ruhaszarito foglalja a helyet es ott van minden egyebb is, ami nem fer a lakasban (pl. kocsira tetocsomagtarto stb.)

         
      • f3k3t3

        July 27, 2012 at 9:08 pm

        Vedd meg nyugodtan a bringat, elfer az ott 🙂 Az autoval mar ogy vagyok, hogy penteken leteszem es hetfon elveszem. Hetvegen nem csak akkor vezetek, ha nagyon muszaj.

         

Leave a Reply

