RSS

Hetvegi tura

03 Sep

Lejart a szabadsag,  de a hetvegi turak megmaradtak. Ezuttal Elopatakrol mentunk neki a hegynek, fel a csucsra, aztan Sugasfurdon jottunk vissza a varosba. Klasszra sikeredett, fenn a teton megebedeltunk, aztan folytattuk utunkat lefele. Sugasfurdon az egyik kollega meg furdott egyet a medenceben, aztan a varosba erve egy sor mellett kipihentuk a nap faradalmait. Visszagondolva, hogy aprilisban, mikor megvettem a kerekpart, 20 km utan alig lezengtem, most meg a 40-50 km-es erdei turak meg sem kottyannak nagyot fejlodtem. Meg magamnak sem hiszem el, pedig az Endomondo azt mondja, hogy az iden nyeron tobb mint 1000 km-t karikaztam.

 

 

PS: Vasarnap Kedvesemmel a varoshoz kozel levo erdo alatt setaltam. Az erdo szele tele van szemettel. Egy idiota epp a kutyajat nyirta a fak kozott, a kepen is jol lathato a szetszorodott kutyaszor.

 

 

 
Leave a comment

Posted by on September 3, 2012 in Kirandulas

 

Tags: , ,

Leave a Reply

