RSS

Szentgyorgyi milicia

17 Sep

Jovok ma a melobol hazafele, megallok az egyetlen mukodo stopplampanal (a tobbi nincs elromolva, mindossze harom darab van az egesz varosban, azonban a masik ketto 16 ora utan villogo sargara valt). Zold, indulok, szokas szerint az elso savbol, ugyanis minden balfek a masodikra all ra. Olyan nincs, hogy a masodikon valaki el ne aludjon, igy az esetek 99%-ban az utkeresztezodes utan mar at tudok sorolni a belso savba, ha valaki lassan megy az elson. Most is hasonlokeppen jartam el, elmegyek par csiga mellett es akkor veszem eszre, hopgy villog mogottem egy rendor auto. Ki is szall az urge, elkeri a pairjaimat, megjelenik egy masik is, belefujok az alkoholtesztbe. Semmi eredmeny, visszajon az elso milicista, kozli, hogy “agressziven” vezetek meg hogy nem jeleztem savvaltaskor. Oke, nem tagadom, lehet megtortent, mar nem emlekeztem, hogy villantottam-e vagy nem, mindengy. Visszaadja a pairjaimat es jo utat kivan. Mire osszepakoltam a penztarcamat mar elhuztak, azonban utolertem oket. Gondolkoztam mit tegyek. A belso savon egy lepattant Dacia, a kulson a rendorauto. Mindketto kb egyforma sebesseggel, 30-al kozlekedett. A Dacia eppen annyival volt elorebb, hogy ki tudtam a rendorautot kerulni. Nem volt pofaja meg egyszer megallitani, most az egyszer azonban mar vigyaztam, hogy lassa az indexet is a majom.

 
1 Comment

Posted by on September 17, 2012 in Romania

 

Tags: , , ,

One response to “Szentgyorgyi milicia

  1. Szász Eduárd István

    September 26, 2012 at 3:07 pm

    Ejj, hozzák a formájukat a zsarvak nálatok es… 🙂 Rég olvastam a blogodat, most bepótoltam 🙂

     

Leave a Reply

