RSS

Utolso tura az iden?

03 Nov

Ma szep ido volt. Reggel bepakoltam es elindultam. Ezuttal egyedul, nem volt tarsasag, grill meg pia sem (a kollegas turakbol mindez elmaradhatatlan). 70 kilometer allt elottem, amibol 7 km kemeny emelkedo. Megmasztam egy hegyet, a tuloldalan leereszkedtem, aztan hazaig aranylag egyenes, aszfaltos uton kellett tekerjek. Azert megerzodott a ket het szunet, mire hazaertem mar elegge fajtak a labaim.  Sajnalatos modon a hatso lampamat elveszitettem. Lefele menet kirazodott a tartojabol. Emlekszem mikor esett le, de azt gondoltam csak egy kovet dobott fel a kerek, nem alltam meg ellenorizni, hogy mindenem megvan.

Ez volt a tura, 10.30-kor indultam, 15.15-re ertem vissza Sepsire.

Es most egy kis osszegezes az idenre:

 

 

 

  • 59-szer voltam karikazni (ez csak az amikor telefonom bekapcsoltam),
  • 1269 km. Ez is joval tobb lenne, ha a telefon akkuja jobban birna. A mai turanal is csak 60 km-ig birta, igaz nem volt teljesen feltoltve,
  • 47800 kcal-t, avagy 88 hamburgert egettem el.

Remelem jovore jobban teljesitek, a telen lesz idom ujabb erdei turakat megtervezni, kigondolni. Sok folosleges dolgot vasaroltam az evek soran, azonban a kerekpar es a Kindle (TV-t mar alig nezek, inkabb olvasok) eletem egyik legjobb befektetese volt. Valahogy ugy erzem, hogy ez a nyar nem telt el hiaba, csinaltam en is valamit, nem csak a negy fal kozott gubbasztottam, mikor volt egy keveske szabadidom. Azon gondolkodok, hogy mi lesz a telen. Azert, hogy a formam tavaszra megmaradjon be kellene uljek egy konditerembe hetente 1-2 alkalommal tekerni. Egyeduli normalis hely amit Szentgyorgyon talaltam annyira messze van a lakastol, hogy csak autoval erek oda el. Kicsit ciki, hogy sportolni jarok autoval de amig tart a szep ido meg lehet kerekezni. Kesztyu, sapka meg egy szelallo kabat feltetlenul kell. Ha leesik a ho majd meglatom, habar inkabb a termeszetet, a csendet es a nyugalmat kedvelem, lehet par honapra en is beallok a fitnesselok korebe.

 
Leave a comment

Posted by on November 3, 2012 in Kirandulas

 

Tags: ,

Leave a Reply

