RSS

Akvarium

24 Jan

Tegnap reggel hiv Edesanyam, hogy csopog az akvarium. Mar munkaban voltam, gyorsan szabadnapot vettem ki es elporoztam, lassam mirol van szo. Szerencsemre az akvarium nem repedt el, igy nem kellett a halakat kifogdosni, hordoba tenni, mindent kicipelni, uj akvariumot rendelni, azonban igy is akadt problema boven. A fodelre lecsapodott viz folydogalt az akvarium hatan lefele. Ezt hamar megszuntettem es mivel mar az egesz napom el volt rontva, gondoltam csinalok egy alaposabb takaritast a medence haza tajan. Megemeltem a szurot es lam, omlott belole a viz. Akkor lattam, hogy az egyik, a szuro fodelet leszorito bilincs, zsanerja letorott. Sajnos ragasztassal orvosolni nem lehetett, maradt a vegso megoldas, a csere. Egy ora mulva es meguresedett zsebbel megvolt az uj szuro. Tovabbi egy ora mulva, miutan a regi szurobol athelyeztem a szurokeszletet. Nem szabad soha halakkal tele akvariumba vadonat uj szurot tenni, legalabb ket hetig parhuzamosan kell menni az uj es a regi szuronek. Mivel nekem a regi mar nem mukodott igy a belsejetnek nagy reszet, kicsit atmosva, athelyeztem az uj tartalyba.  Az elobb meg telefonon erdeklodtem, minden rendben.DSC_1104

 
Leave a comment

Posted by on January 24, 2013 in Lecso

 

Tags: , ,

Leave a Reply

