RSS

Melo Belgiumban

26 Jan

Az ev elejen keresett meg egy holgyike, nem-e lenne kedvem Belgiumban melozni. Rabolintottam, kuldott egy probamunkat amit hetvegen osszedobtam neki.

Par nap mulva folhivott es ajanlatot tett. Hat nem voltam elragadtatva attol, amit mondott. Netto 1100 euro az elso 6 honapban es meg ceget is kellene nyissak, ugyanis ok nem alkalmaznak, hanem szerzodest kotnek egy szamlakepes egyennel.

Hat ebbe nem mentem bele, amitol meghatraltam, hogy nem tudta megmondani, 6 honap utan mennyi penzre szamithatok. Eddigi tapasztalataim szerint egy ceg sem valtotta be az igeretet a probaido lejarta utan. Mindig kibuvokat kerestek vagy egyszeruen az ember szemebe mondtak, hogy atbasztak, es mivel semmi irott papir nincs az igeretrol, ha akar marad, ha nem akkor az ajto nyitva, nem fog senki az utban allni.

Tobbek kozott utan is erdeklodtem. 1100 eurobol elegge szukosen lehet odakinn megelni, dragabb mint Nemetorszag. Ismerek embereket, akik joval nagyobb osszeget kapnak havonta kezbe es nem mernoki munkat vegeznek, hanem targoncasok meg disznopasztorok.

 
Leave a comment

Posted by on January 26, 2013 in Melo

 

Tags: , ,

Leave a Reply

