RSS

2013 – Elso kerekezes

07 Mar

Mar a mult heten, ahogy 5 fok fole emelkedett a homero egett a talpam, hogy elovegyem a bringat. Ma mar 12 fokot mutatott az auto homeroje hazafele jovet es elore elveztem a delutani tekerest. A hazba belepve meglepi: Kedvesem tudta, hogy a hules ellenere sem fogom ezt a napot elszalasztani, igy a ruhaim mar ki voltak keszitve. Gyorsan megebedeltem, le a pincebe, folpumpaltam a kerekeket es elindultam. Elso nekifutasra 16 kilometert tekertem, nagyobb megeroltetes nelkul. Habar az igertem, hogy a telen a biciklit valamivel potolom, nem jott ossze, igy harom honap utan jo volt ujra nyeregben ulni. Ha a szep ido megmarad, par het mulva esedekes lesz mar egy hosszabb tura is.

 
Leave a comment

Posted by on March 7, 2013 in Lecso

 

Tags:

Leave a Reply

