RSS

Tura

06 Apr

Penteken az utolso pillanatban, az idojaras miatt, lemondtuk a szombati turat, azonban ma reggel, mikor kinyitottam a szemem latom, szepen sut a nap. Gondolatban osszeraktam egy utvonalat es nekivagtam. Elso komolyabb tura az iden, mivel marciusban csak haromszor sikerult kimenni, kicsit feltem mi lesz, inkabb sik terepet valasztottam, de eleg hosszut ahhoz, hogy rendesen elfaradjak. Ket es fel ora alatt teljesitettem a 47 km-es tavot, utkozben egyszer alltam meg, egy falusi kocsmaban ittam egy kolat es 5 percet pihentem. Bikfalva es Kilyen koztt kegyetlen szembeszelet kellett lekuzdenem, ez vegul annyit ert mint egy nagyobbacska hago megmaszasa. Par oranyi pihenes utan meg erzem, hogy sajognak a combjaim, de a fenekemet a nyereg nem torte fel. Tavaly ilyenkor eleg sokat kinlodtam, mig megszoktam a nyerget.sepsi-kokos-bacstelek-bikfalva-uzon-sepsi

Jovo hetvegere is felhos-napos idot mutat az Accuweather. Remelem a kollegas tura nem fog elmaradni. Mar nagyon hianyzik a grill meg a hegymaszas utani sor.

 
Leave a comment

Posted by on April 6, 2013 in Kirandulas

 

Tags: , ,

Leave a Reply

