RSS

Bankok

16 Apr

Evente egy-ket alkalommal ha megfordulok bankban. Probalom magam minel tavolabb tartani toluk, megis majdnem minden alkalommal kifogok egy-egy idiotat elottem a sorban. Ma sem volt maskepp. Beugrottam, mert eurot akartam vasarolni. Hogy miert kellett az euro leirom a kovetkezo alkalommal. Elottem egy iparos, valami magannyugdijdosszieval a kezeben, fizetni akar masvalaki neveben, de nincs eleg penz nala. Telefonal, varunk jo tiz percet mire megjelenik a tarsa, kozben kiszolgalnak egy nenit. Az iparos tarsa atveszi az iranyitast, a haver szegyeneben, mert mar jo tiz perce allt miatta a sor, eltunik. Ekkor kezdodott a “bunyo”. Kisult, hogy nem jo neven vannak a papirok, mindent semmisiteni kell, ujabb nem tudom, hatarozatlan vagyok jelenet, megjelenik a fiokvezeto is, semmit sem old meg. Mar fel oraja alldogaltam az urge mogott, vegul nem birtam szotlanul nezni. Hat a valasz nem mindennapi volt, nagykepu bekepzelt frater, aki azt hiszi magarol, hogy korulotte forog a vilag. Ujabb tiz perc varakozas utan vegre sikerul elintezze a dolgat es lelepett. A bankban mar be is zartak mire en vegeztem. Nagyon keves valasztott el attol, hogy be ne meszeljek az idiota orra ala egy jo nagyot.

 
Leave a comment

Posted by on April 16, 2013 in Pofatlanok

 

Tags: ,

Leave a Reply

