RSS

Uj jatekszer

17 Apr

Az elmult hetvegen, a netet bongeszve raakadtam egy blogra. Regota almodtam egy agyvaltos kerekparrol. Mikor a valto ujonnani arat meglattam minden remenyem fustbe ment. Azonban a kisordog nem aludt bennem, turtam a netet, kerestem a lehetoseget, es vasarnap este egy roman Ebay fele portalon rabukkantam egy KTM Teramo kerekparra, ami gyarilag Rohloff valtoval van szerelve. Par level utan megegyeztem az eladoval, meg egyet aludtam ra, vegiggondoltam szazszor, hogy megeri-e,sajnaltam is a penzt, de a technika ordoge nem hagyta, hogy elszalasszam az alkalmat, igy kedden nyelbeutottem a vasart, ma meg is jott. Jo allapotban levo premium kategorias trekking kerekpar. A volt tulaj nem sokat hasznalhatta, a fekek egyaltalan nem kopottak, par helyen kisebb karcolas de semmi veszes. A kerekei elegge le voltak ereszkedve, latszott rajta, hogy regota nem hasznaltak. Miutan letakaritottam a csomagolast felpumpaltam a kerekeket es tettem egy 25 km-es porbakort.

Az elmeny elkepeszto. Sokkal de sokkal jobban ki lehet hasznalni a sebessegfokozatokat, jobban be lehet osztani az erot. Az alacsony fokozatokban hallatszik az agyvaltora jellemzo moraj, ugyanis tobb fogaskerek vesz reszt a hajtaslancban. Mivel sok forumot atnyaltam tudtam mirol van szo, nem zavar. Masik ugymond zavarobb dolog a 7-es es 8-as fokozatok kozotti valtas nem annyira sima mint mas fokozatok kozott, errol is olvastam. Ezektol eltekintve egy szenzacios kerekpar. Nemcsak a valto, hanem a tobbi alkatresz is kivalo minosegu. Az elkovetkezo napokban olajat cserelek a valtoban, aztan tekerhetem mig a labam birja.

Ezek meg az elado kepei, nekem meg nem volt idom lefenykepezni az uj szerzemenyt:

 

 
3 Comments

Posted by on April 17, 2013 in Lecso

 

Tags: , ,

3 responses to “Uj jatekszer

  1. Ciculi

    April 17, 2013 at 10:18 pm

    Gondolom probakort tettel nem porbakort….

     
  2. Mikulás

    April 17, 2013 at 11:38 pm

    Örülök, hogy a blogbejegyzéseim megadták neked a végső lökést! Nagyon szép és igényes bringát vettél. A Rohloffot szeretni fogod, ebben biztos vagyok. Sok kilométert, szép túrákat kívánok! Vájuk a visszejelzéseidet a bringáról és a váltóról!

    Üdv
    Nyirádi Miklós
    Mikulás

     
    • f3k3t3

      April 18, 2013 at 8:25 pm

      Nagyon szepen koszonom a sok jokivansagot.

       

Leave a Reply

