RSS

Otthoni gondok

25 Jun

Annyira hirtelen jott ez a Nemetorszag, hogy a telefonberletem lemondasan kivul semmi nagyobb dolgot nem sikerult elinteznem, es mindezek a Kedvesem nyakaba szakadtak.

A legtobb gond az autoval volt/van. Az egesz ott kezdodott, hogy az elso lokharitorol lepattant egy tenyernyi helyen a festek. Annyi idom volt, hogy elmentem egy fenyezohoz es megbeszeltem a dolgot, ugy maradtunk, hogy majd az asszony elviszi a jarganyt. Szegeny el is vitte, harom nap alatt keszen volt, hazament az autoval es letette a parkoloba. Innen kezdodott aztan a buli.

Ket het utan allas utan a motor tobbe nem indult. Gondoltuk letoltodott az aksi. Segitokesz emberek feltoltottek, semmi, igy elhuzattak az elso szervizbe. Ott ult ket napot, gyertyat csereltek, teszteltek, semmi hiba. Ket nap utan atkerul a markaszervizbe, oda ahova nem akartam vinni. Ott is csak a vallukat vonogattak, en meg 2000 kilometerrel odebb tortem a fejem mi baja lehet. Osszeirtam ezt-azt, hatha valamit tettek a benzinbe, az asszony felve megemlitette, hogy a benzint neztek-e meg? Akkor sult ki, egy het keresgeles utan, hogy gazolaj volt a kocsiba tankolva. A fenyezonel jartak az autoval, es hogy nem vevodjon eszre megtankoltak. Csak azt nem lattak a hulyek, hogy benzin jar bele es nem gazolaj. Bizonyara annyi benzin meg volt a csovon, hogy az autot hazaert, azutan meg mar nem indult. Szerencsere nem karosult semmi, igy a hiba elharitasa utan, friss benzinnel indult a motor.

Ezutan kovetkezett a lista amit irtam. Elol vert valami. Gondoltam csapagy lesz. Fenet, a generator teste eltorott, az zakatolt. Egy az egyben cserelni kell. Egy valag penz ez is. Mara jott meg az uj alkatresz, azt hiszem beszereltek. Holnap meg a muszakin is at kell esnie az autonak, meg az aprobb gondok mint olajcsere es lampabeallitas is meg kellene oldodjanak. Remelem ujabb hibat nem fedeznek fel rajta.

Sokszor elgondolkodom, ebben a Sepsiszentgyorgy nevu kisvarosban leteznek profi szakemberk, akik tudjak mit csinalnak? A masik idegesito dolog! Szombaton vagy hetkozben 16 ora utan mindenutt zarva. Ilyent meg nem lattam. Mintha Nemetorszagban lennenek. A kulonbseg csak az, hogy ok halnak ehen, de a melo akkor is budos…

 
Leave a comment

Posted by on June 25, 2013 in Auto

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

