RSS

Megerett a cseresznye

30 Jun

Nem gondoltam volna, hogy itt eszakon is meglesz, de vegul megerett. Tegnap erre jart a tulajdonos fia, megkertem, ha van adjon egy letrat. Delutan, mikor egy kicsit a nap kisutott kimentem a kertbe, meglocsoltam a paradicsomot meg a salatat a folia alatt, aztan felmasztam a fara es szedtem kb 5 kilo cseresznyet. En is egyek ne csak a rigok. Ebbol a madartipusbol rengeteg van errefele, az eneklesuk sokszor mar az idegeimre megy. A cseresznye felet felakasztottam a szomszed srac kilincsere, sokat segitett nekem, igy megerdemelte, hogy en is kedveskedjek valamivel.

Tegnap vettem eszre, hogy a suto nem mukodik. A tulajdonos megnezte, nem tudott semmit mondani, most varok mikor jon egy szaki megjavitani. Szerettem ezt a sutot, hetente hasznaltam, pizzat meg strudelt sutottem benne. Mi lett vele nem tudom! Egyszeruen tegnap nem adott magarol semmi eletjelt. Erdekes modon a kalyha felso fele mukodik rendesen. Meg szerencse, mert ha az sem menne ujra hideg kajat kellene ebedelnem, esetleg olyant amit a mikorban is el lehet kesziteni. Remelem ez a problema is hamarosan megoldodik.

A hetvege tobbi resze a szokasossal telt el; bevasarlas, mosas, takaritas, fozes es net meg teve. Tegnap megkezdodott a Tour de France, igy egy honapig van mit nezzek. Hetkozben az elo kozvetitest nem erem el, de remelhetoleg az ismetles nem lesz ejjel keson.

Az ido valtozekony, hol esik hol sut a nap, mintha aprilis lenne, a homerseklet is kb annyi mint aprilisban, 15-18 fok. Miota itt vagyok meg nem volt egy egesz het szep ido. Kivancsi vagyok a julius milyen lesz.

IMG_20130629_181502

 
Leave a comment

Posted by on June 30, 2013 in Nemetorszag

 

Tags: , ,

Leave a Reply

