RSS

Spotify es a magyar zene

11 May

Par honapja probaltam ki a Spotify ingyenes zeneszolgaltatot. Elsore bejott, tobb magyar eloado lemezei, koztuk Ossian, Hobo, Pokolgep lemezei is fenn voltak. Orommel hallgattam oket, mar azon filozofaltam, hogy befizetek egy premium verziora is. Tegnap ujra kedvem szottyant egy kis magyar zenere, de sajnalattal vettem tudomasul hogy egyes lemezek eltuntek. Ossianbol alig van par, pedig a Kitores biztos fenn volt, a Hobo kopasz kutyajat is hallgattam mar de annak is laba kelt. Ilyen modon, ha csak ugy tunnek el a lemezek kar elofizetni, csak felesleges penzkidobas volna.

 
Leave a comment

Posted by on May 11, 2014 in Zene

 

Tags: , ,

Leave a Reply

